lørdag 1. september 2012

Lørdagslykke

Lørdag, for et deilig ord.
Lørdag, lørdagsgodterier, lørdagskos, sove lenge, lang frokost,ta livet med ro, bare kose seg, ingen stress på morgenen,.. Tanken var god! Jeg hadde lagt frem et teppe på gulvet foran tvn til barna, tatt frem boller og vannflasker (sånn at de skulle slippe å vekke meg fordi de var sultne osv) alt var liksom klappet og klart for at mamma skulle få sove lengere enn vanlig idag og at ungene skulle være blide og fornøyde.
 Slik starter dagen kl. 0730:
Maaaaaaaaammaaaaaa æ e fææææææærdi!
Jepp, opp å tørke.Ikke akkurat en ideell start. Jeg prøver meg med å krype tilbake til køys igjen, men stadige avbrytelser av søvnen som:
Maaaaammaaaaa æ e mere tørst!



og
Maaaaaammaaaaa ho tok i fra mæ den dokka...
eller noe som lignet, og etter utallige forsøk på å oppfylle ønsker og hjelpe til, fulgt av sniking tilbake til senga for å få 10 minutter til i drømmeland skjønner jeg at det bare er å gi opp. Dette forsterkes med at to selskapssyke jenter leker hoppeland i senga.
her er det bare å starte dagen:)





Men sein frokost, lang dusj og noen kopper kaffe mens ungene hopper på trampolina hjelper på.
Lørdagslykke 



Bildene er tatt på kjøkkenet som er i ferd med å bl byttet ut. Jeg er veldig spent på dette prosjektet da fargene på overskapene og benkeplaten er valgt ut fra de derre biiiiittebittesmå prøvene de har på kjøkkenbutikken.. GRUGLEDER meg til å se resultatet:)


2 kommentarer:

  1. Hehe, deeeeilig å sove lenge ja ;). Gleder mæ te å se resultatet av kjøkkenet. Spennanes :D

    SvarSlett
  2. Spennende =) Gleder meg til å se hvordan det blir!! Ha en fortsatt super lørdag!! Klem fra Therese

    SvarSlett