tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år!

GODT NYTT ÅR!
Tenk at vi er her allerede, i 2012. Det er 30 år siden undertegnede ble født, og da går tia fort når man selv føler seg som 23 år enda..hehe..det er også 30år siden Oddvar Brå brakk staven.
 
Er det noe nedi denne julestrømpen da?

Det er 10 år siden jeg fant mannen i mitt liv, det er snart 5 år siden jeg fikk mitt første barn og 3 år siden jeg fikk mitt andre, det er 4 år siden jeg giftet meg og 1 år siden jeg kjøpte mitt første, egeneide hus:)

Jammen som tiden flyr gitt!

Noen siste detaljer fra julehuset 2011 før jeg offisielt starter på 2012 bloggingen:)


Minijuletreet oppe på loftstua:) Syns det er så søtt! Har planlagt siden vi flyttet inn i januar at jeg skulle ha et lite juletre oppå der med søt og nostalgisk julepynt, og her er det!:) Passet perfekt oppi sølvbøtta mi som jeg har hatt i årevis. 

 
Måtte bare ha med et bilde av lille sjarmtrollet som skulle gi pakke til mamma før hun la seg. Lita jente - STOR pakke:)

Søskenbarna måtte prøve de nye skiene, og i bakgrunnenser dere eska til en av rattkjelkene ungene fikk! Perfekt!

Jada, alt MÅ prøves og som dere skjønner skal det bli en superaktiv utevinter på oss i år:)

Oldemors gamle skjenk har jeg pusset opp og skrevet om i bl.a.DETTE innlegget, og har kommet til sin hedersrett i nystua. Jeg bare elsker den skjenken!Stemningsfullt med julepynt oppå:)

Meget vanskelig å ta stearinlysbilder av julepynten uten stativ, men håper dere bærer over med meg (som er så veldig fornøyd med mine lekre sopper fra Kremmerhuset)?!

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Jepp, tida går fort!! Æ feire min (første, hehe?) 29-årsdag på lørdag, og har etterhvert fått store unga, mann og hus æ også! Owææ, kor ble tida av??

    Elsker den sjenken, og soppan:))

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  2. Så artig at du likte stjerneskåla! Kjøpt brukt, som det meste av mitt interiør! Som du fikk erfare, så elsker jeg å gå på "skattejakt". ;) Aller beste måten å kjøpe "interiørstæsj" (og møbler) på, synes jeg. Da er jeg garantert noe unikt, som ikke finnes overalt. Kjøper selvsagt litt fabrikknye ting innimellom også, men da må de være veeeldig fine! :) Takk for nyttårshilsen, forresten. Klarte på forunderligvis å slette meldinga, istedet for å publisere den...Er fortsatt bare for amatør å regne på "bloggefronten". Men jeg lærere stadig, og har mange ideer om hvordan bloggen skal bli etterhvert...Tiden vil vise om jeg klarer å sette dem ut i livet!
    Utrolig fine de lampene over sjenken, forresten!

    SvarSlett