onsdag 17. november 2010

En konstantering...

Jeg kan vel bare konstantere at jeg ikke er noe flink å oppdatere bloggen min, og jeg skjønner at det ikke er så mange som gidder å lese da..hehe..en blogg som står stille en mnd i slengen er jo ikke så spennende. Såh, da var det oppe og vedtatt: jeg er ingen flink blogger.
MEN
det betyr ikke at jeg har tenkt å slutte. NixBox. her kommer nemlig et oppdateringsinnlegg. tjohoo!
Det er nå ca hundre år siden jeg skrev et innlegg om oldemors gamle skjenk (nei ikke skatollet eller pulten,men skjenken..) den var trefarget og jeg lurte på om jeg skulle male den eller ikke. Jeg er for lat og gidder ikke finne frem innlegget for å vise dere, men det ligger sikkert under oppussingsprosjekt for den so er interessert ;) men jeg slenger inn noen bilder fra etter den ble malt. for den BLE malt, og den ble selvfølgelig HVIT (hva ellers liksom?:)


 Jeg elsker denne skjenken og kommer ALDRI til å kvitte meg med den. De buede dørene, og de spesielle bena og utskjæringen på toppen gjør at den ekstra spesiell, i tillegg til det faktum at det faktisk var mine oldeforledre som kjøpte den for å bruke den som oppbevaring til spisestuen i sin tid.



Se der ja, er det ikke amatørfotografen i vinduet???
Lampen er forøvrig kjøpt på Marie&Edward her i Tromsø, og skjermen er fra Lene Bjerre.
Gled dere til neste innlegg, da skal jeg fortelle dere en
STOR hemmelighet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar