lørdag 27. august 2011

Vår nye trapp..

Vi holder på med stadige forbedringer her i vårt ganske så ferske hus. Gjerne er det flere prosjekter på gang samtidig, og det går seint med alle. Men det går fremover:)
Et av prosjektene ser dere her. Trapp fra øvre del av hagen til nedre del av hagen. Den har flinke mannen snekret helt på egenhånd, og han er vel ikke det man direkte kan kalle en handyman, sånn i utgangspunktet, men jammen tror jeg kanskje at han er på god vei til å bli det.

 Jeg blir rett og slett imponert over tingene han klarer å få istand uten erfaring eller noen til å hjelpe seg. Dyktige kjæresten min!!! :) Dere kan se uteboden han har snekret i hop nede til høyre under verandaen. Der blir det stuvet snøfreser, sparker og ski om sommeren og sykler, gressklipper etc om vinteren.
Trappa er ikke helt ferdig i skrivende stund, men planen er at den skal bli ferdig før tela setter inn:) Vi tar ting med ro som dere skjønner. Øverste og nederste trinn mangler. Og planen er at det til venstre for trappa skal komme en laaaang sklie til ungene. Jeg kan bare forestille meg hvor populært det kommer til å bli:)
hihi..hva med å legge vannslangen i øvre del på varme dager..ojojoj for en vannsklie det blir!

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en ganske så hendig mann! Det blir skikkelig bra!

    SvarSlett
  2. Fin trapp, og nydelig prinsessekake. Legger meg til som følger, så skrives vi plutselig;)

    SvarSlett