torsdag 16. juni 2011

Bedre sent enn aldri?

 Jada, bloggingen min går veldig i bølgedaler, men senest idag fikk jeg et spørsmål om jeg ikke skulle blogge litt igjen snart så da er det jo på tide kanskje?Jeg lider nok av tilbakevendene bloggtørke jeg..
Her ser dere tapetet vi valgte til stua. Ikke så fargerikt som jeg hadde tenkt meg, men VELDIG kult syns jeg! Det er en tapet du legger merke til for å si det sånn, men blir vi lei så er det jo bare å legge ny tapet. Det var mye lettere enn vi trodde denne tapetleggingen faktisk:)

Veggene ellers blir lys grå (ups, glemte jeg å ta bilde av det ferdige resultatet??) listene og taket helt hvite. Taket må tørke et år før vi maler det så det blir neste års prosjekt..

Kommerr snart tilbake med videre oppdatering på stua. Må bare svinge kamera igang først..hihi..

hi-ho godnatt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar