onsdag 16. mars 2011

En liten Bonus..

Jeg bare eeelsker at når du kjøper noe så får du med noe annet på kjøpet. Spesielt når man kjøper noe man virkelig trenger og når man får med noe virkelig nyttig:)
Jeg kjøpte denne dagkremen med solfaktor 15 fra N*7 pluss øyekremen fra samme merke (jeg er visst blitt så gammel at øyekrem er på sin plass...hmm..) og så kan det jo hende at jeg gikk litt amokk på dette Boots apoteket jeg var på da..
Hehe..man kan jo si at jeg er svak for små reisepraktiskefineogkanskjelittunyttigesaker, og nye ting jeg ikke visste jeg trengte før jeg så det i hylla..så det ble jo littegranne slike greier med hjem i posen også.
pluss den lipbutter fra Boots.Nye ting må jo prøves!
Og hipphei så kvalifiserte min handel der til denne lille nydelige esken fra N*7 som bonusgave. JIPPI!
og oppi den lå det diverse små-snacks:) Nyttige små ting som jeg faktisk kan bruke!

Mascara,kajal,minireisestørrelse-øyekrem og det berømte serumet og to øyenskygger. Perfect:)

...og bare til opplysning.. de to første kremene var nok for å få den søte gaven. Ergo: nyttige kjøp kan også lønne seg:)
God onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar