søndag 11. april 2010

Vel overstått påske

Jammen har jeg hatt lang påskeferie- og det var hæli!
Her nord har vi hatt en strålende påske med nydelig vær hele tiden og vi har kost oss på scootertur med pappa&co, vært på hytta til svigerfar&co og hattbesøk av svigermor&co. Det har ikke vært noen skiturer, men vi har vært ute hver eneste dag i sola. Hos pappa kjørte vi mye scooter og min kjære har forresten kjørt ski..nedover. Jeg kjørte ham langt oppover i fjellet og han sto ned på lånte ski:)

Det har ikke skjedd så mye interiørmessig hjemme hos oss i det siste, kun småforandringer, men det er vel slik hos de fleste? Jeg har prøvd meg på en liten ommøblering, og syns kanskje stuekroken ble litt mer intim(?)


Jeg har enda ikke kommet meg så langt til å fått noe på den store veggen der bak, men jeg tenker enten 6/8 bilderammer med sorthvittbilder av ungene, eller et stort speil. Min kjøre vil helst ha et kunstverk (noe jeg forsåvidt kan være enig i) men jeg synes det er så vanskelig med slikt at det antakeligvis vil ta et år før vi evt finner noe..(den flekken på veggen er bare sola som skinner i speilet på den lille veggen hvis du skulle lure)

I mellomtiden får mitt forslag duge:) Oldemors gamle skjenk kom bedre til sin rett når den ikke ble stående skjult bakom sofaen, men jeg vurderer forsatt å male den..jeg er ikke spesielt glad i trefargen den har..hva syns dere? Jeg tenkte på hvit siden det er en farge som går igjen i stua her. Litt kjedelig kanskje, men klassisk til et arvestykke. Samtidig kunne det vært spennende å malt den i en fargerik farge ;)



Ute er det så varmt og fint at hvis dere kikker på bildet av sofaen og skjenken kan dere se at verandadøra står åpen og der ute har jeg tatt frem den ene hagebenken og fyllt den med fargerike puter og et vatteppe som er deilig å sitte på. Vi satt faktisk der ute i tskjorta til 17.30 her en dag! Riktignok i sola, men det er helt utrolig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar