torsdag 15. april 2010

Lillegulls rom i forandring..

Dagene går så fort nå når jeg er begynt å jobbe igjen at jeg føler nesten ikke at jeg har tid til å snu meg før det er en ny dag. Jeg jobber, kommer hjem, vi spiser middag og så er det jo nesten kveld. Det er helt merkelig. Overgangen fra et hjemmeliv med baby til full jobb er jo ganske røff får jeg si, men alle andre klarer det jo så det går nok greit. Må bare komme inn i tralten igjen.

Har ommøbelert litt på Lillegulls rom. Bordet og stolene kom opp i stua for egentlig ganske lenge siden, samtidig som et typisk leketelt (hos oss i form av Fiffis tekannehus) kom ned på rommet. Nå pakket jeg vekk teltet for å få plass til denne lille hærligheten:)
Et lite sminkebord kjøpt på vårt eget loppemarked (se tidligere innlegg om det..) Jeg så det for meg på barnerommet med en gang, og når småjentene flytter inn på samme rom så blir det et speil over det lille søte bordet, hvor de kan jåle seg litt etterhvert. Nå brukes det ivrig til pusling og smålek. og forresten J.A. det skal males!!! Må bare få ånden over meg igjen først:)
Sola skinner i Tromsø, dvs den gjorde det, så begynte det å regne...og så begynte det å sne(!) og så regn igjen..hvor ble det av våren??? Men på dette bildet skinner sola inn gjennom vinduet og det er deilig..
Men det er vel et slags vårtegn at Lillegull kan bruke regntøy og støvler i barnehagen istedetfor vinterdress så vi her nord får si oss fornøyde med det.
Er det forresten noen utfordringer om vårtegnfremvisning på noen blogger?
Hvis ikke så utfordrer jeg alle dere som måtte lese innlegget her til å gjøre det:)
Legg gjerne igjen en kommentar hos meg så jeg kan besøke dere også:D
GOD VÅR!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar