søndag 14. mars 2010

Søndagskveld..

...er en rolig kveld hos oss. Jeg tipper det egentlig er slik hos de fleste. Man roer ned, koser seg med det som er igjen av helga og lader opp til en ny uke.
Det er deilig med søndag, og idag har vi hatt et nydelig vær her i Tromsø. Vi har bygd snøborg og mange stier med høye skavler på hver side som går rundt omkring på plenen-noe som er spennende for ei lita prinsesse på 2,5 år.
Flere rom gravde vi ut til henne også, noen med snøsofa, andre med snøbenk hvor hun hadde kopper og fat, og et rom med et par stoler og med en av mine store sommerkrukker som bord. K.O.S. Vi tente bål og kokte oss ordentlig bålkaffe:)
Nå når barna har lagt seg så er det en bitteliten bloggerunde på mor før boka, litt te og kanskje litt snop skal tas frem:) Jeg leser faktisk Twilight-serien akkurat nå. Jeg har hørt mye om den de siste månedene og har egentlig tenkt at det er en fjortis-bokserie...


..og det er jo sånn strengt tatt egentlig det også, men jeg fant ut at når selv venner på min alder har lest bøkene opptil flere ganger og er heeelt frelst så kunne jo jeg også prøve. Jeg er ikke så veldig kresen når det kommer til bøker så lenge de er godt skrevet, og det kan man si disse bøkene er.


En veldig anderledes skrivestil og fortellermåte som gjør at man blir helt oppslukt og ikke har lyst å legge den fra seg. Jeg ble positivt overrasket for å si det sånn..:) Så dere får kose dere på søndagskvelden alle sammen, nå er teen klar..


.Bildene er tatt i stua mi nå i kveld.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også Twilight <3 :) Kos deg med bøkene!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig du har det hos deg! Hørtes ut som en kjempefin dag for både store og små.
    Ha en fortsatt fin kveld og kos deg med boka!

    SvarSlett