torsdag 25. februar 2010

Deilige,myke soverom...

Om ikke mange månedene skal lillesøster over på eget rom, dvs inn på storesøsters rom og det er ensbetydende med at det må skje noen rombytter i huset. Det som idag er barnerom blir for lite for to små toddlere, og dermed er det nok mor og far som må inn dit..
Siden vi kun bruker vårt  rom til å sove i er det ikke usannsynlig at det er vi som må "ofre" vårt store, deilige soverom og få det minste rommet i huset. Men hva skal man egentlig med et stort soverom når man ikke har behov for mer enn en seng og litt leselys?
Det betyr jo derimot ikke at jeg ikke kommer til å bry meg om hvordan det ser ut der..så dermed trenger jeg litt soveromsinspirasjon og har lett fram bilder fra bildebanken min og litt fra nett..
Litt inspirasjon til meg og forhåpentligvis litt til dere også:)

Bildene er hentet fra H&M home, Home and cottage, Homes and Gardens og fra diverse plasser jeg desverre ikke husker navnet på..

...Sov godt...

2 kommentarer:

  1. Der var det mye fint! Spennende å se hva dere (du ;) ) finner på. Blir alltid bra!

    SvarSlett
  2. Vakre soveromsbilder, til å drømme seg bort i! :)

    SvarSlett