lørdag 28. mars 2009

Earth Hour

Da var Earth Hour gått forbi, men jeg har enda lysene av altså:) Jeg tenner ofte og mye stearinlys, men det var koselig å faktisk slå av ALLE andre lys samtidig og tenke på at man faktisk gjør det for en god sak idag. Man burde jo være obs på slike ting hver dag selvsagt, men akkurat idag var det liksom litt spesielt.

Jeg er jo alene hjemme for tiden så mens Lillegull sov søtt i sengen sin satt mamma med hele stua fyllt av stearinlys og koste seg med litt smågodt og tv-underholdning.

Det var litt for mørkt til å fordype seg i siste utgave av Vi Scrapper og nyeste utgave av Vakre Hjem og Interiør (som jeg, i likhet med flere, synes er blitt altfor lik Interiørmagasinet både i utforming og innhold,dog månedens utgave var bedre enn den forrige), så det ble tvn istedet-men kosa meg det gjorde jeg.

Det har vært litt dårlig med oppdateringer her inne for tiden, men jeg kommer sterkere tilbake snart. Jeg er som skrevet alene hjemme denne uka (den bedre halvdel er i Egypt med jobben) med ei syk og dårlig lita jente, og vi er oppe flere ganger om nettene for å hoste og snørre ut (beklager til sarte sjeler for de direkte ordene:), og om dagen prøver jeg å hvile så ofte jeg kan (den ene gangen på dagen Lillegull sover) for jeg har nå gått ut i full permisjon noe som tilsier at det er under tre uker til termin. Det er klart at det er veldig synd på små og syke sjarmtroll og når hun ikke sover får hun all den oppmerksomhet hun trenger, og det sliter på en høygravid mamma.

Ha en fin lørdagskveld og helg videre alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder:))
    Håper jenta di snart er frisk igjen:))

    Gratulerer med bryluppsdagen som har vært:)
    Nydlige bilder og nydlig brudepar:))
    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Hei !!
    Takk for hyggelig kommentar. Ja, gled deg til du får større hus/eget hus !! Det er moro, men mye jobb, og mye som må holdes ved like osv... ;-)
    Sykdomsperioder hos de små, er noen av de mest slitsomme periodene.. Stakkars deg, og stakkars lille gull.. Får håpe du får ev. tatt igjen litt søvn når mannen din kommer hjem!
    Ellers er jeg HELT enig i det du skriver om Vakre Hjem!
    Er du tilfeldigvis i Bøfjorden, må du bare stikke innom. Så kan vi ha et lite "bloggtreff" :-) Skjønt, det er vel ikke det du tenker mest på nå, så nære termin :-)
    I alle fall, kjempelykke til med de siste ukene av sv.skap og fødsel osv osv... !!
    Kristin

    SvarSlett
  3. heia silje.kjempe fin blogg sie du har laga.du er kjempeflink.blir nesten missunnelig.lykke til med ny banet.og d va kjempe fine bilder av jenta di.klem fra Ann Britt.

    SvarSlett