søndag 22. mars 2009

1 Års Bryllupsdag

Idag har vi 1 års bryllupsdag. Jeg er Papirbrud og det kjennes kjempefint:) Den STORE dagen ble feiret på hjemplassen min påskeaften i fjor, i minus 20grader og med knallsol fra skyfri himmel! En perfekt dag med andre ord..

Det kjennes ikke ut som det faktisk er et helt år siden, det er egentlig en helt vill tanke-men mye har skjedd iløpet av dette året så det er kanskje ikke så rart. Det er mange gode minner både fra Bryllupsdagen og fra året som har gått..

Siden min kjære har dratt med jobben til Egypt idag feiret vi dagen i går med koselig og god Raclette til (sen) middag og deilige sjokoladeglaserte appelsiner til dessert..resten av kvelden hadde vi bare oppmerksomheten mot hverandre:)

Jeg Elsker Deg min kjære Papir-Ektemann...

Det er forresten min gode venn Anette som har tatt bildene av oss

2 kommentarer:

  1. Du verden så flotte bryllupsbilder, så annerledes med snø i bakgrunnen! Kjempefint brudepar også, dere kler hverandre godt! :)
    Så hyggelig at du liker bloggen min, jeg likte også din, så gjør det samme som deg jeg! Ha en flott kveld og videre uke! :)

    SvarSlett
  2. GRATULERER så mye med overstått 1-års bryllupsdag! Så mange utrolig flotte bilder av dere ! Tiden går fort - ta godt vare på hverandre :)

    Takk for besøk og hilsen hos meg - kjempekoselig! Linker deg - så jeg ikke 'mister' deg :) Klemmer fra Ida

    SvarSlett