fredag 15. februar 2013

Vinter og sola er tilbake

Det er deilig her oppe i nord når sola er tilbake, man kan finne frem solbrillene og myse mot sola og ønske den velkommen.
Nå er det jo en stund siden soldagen her i Tromsø, men jeg blir fortsatt like glad når jeg ser at den lyser på fjellene rundt om og når jeg får den i fjeset mens jeg er ute..DIGG!

Dagen før SOLDAGEN var jeg, mannen og ungene pluss svigermor ute på tur og lyset ute var bare helt fantastisk. Må bare vise dere noen bilder fra det.
Det er vanskelig å fange lyset ordentlig (siden jeg ikke er den beste fotografen), men syns bildene ble fine.













Kanskje dette blir starten på bloggen min igjen som har hatt en enormt lang pause (igjen)..
Vet at det er mange som venter på oppdatering av kjøkkenet-oppussinga(!) 

Nå står det sushi og sjokoladekake på menyen for undertegnede har nemlig sin tredje 29-årsdag idag:D

God helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine bilda. Herlig farge på Aila sin dress som kom godt frem på bildan!

    SvarSlett
  2. Æ huske godt denne dagen, æ måtte også ta bilda av det spesielle lyset og har lagt ut et bilde på bloggen min. Gratulere med dagen på etterskudd! Huff æ e så dårlig på å legge igjen kommentara, men da æ så kommentaren på bloggen min bare måtte æ stikke en tur innom å legge igjen en kommentar, for æ var jo innom en tur her i går også...
    Så trist at speilkommoden e solgt. Æ skulle ønske æ kunne klone min kommode slik at æ hadde en i alle rom :P
    Kos dæ i godværet!

    SvarSlett