tirsdag 10. januar 2012

Pusterom

Noen dager jobber jeg først på ettermiddagen og har egentlig bestemt at ikke alle disse dagene skal gå med til "burde gjøre ditt og burde få gjort datt": vaske klær, rydde, skifte på senger og handle..jeg ønsker å ha en dag (i realiteten snakker vi om noen timer iløpet av den dagen) der jeg har lov til å bare sette meg ned å lese en god bok eller scrappe, drikke kaffe og bare kose meg rett og slett. Jeg har personlig altfor lett for å tenke "burde burde"..men skal jeg gjøre "burde burde" hver gang jeg har et pusterom så får jeg jo aldri gjort det jeg virkelig ønsker. Det er jo ingen som synes at å vaske og brette klær er supergøy?Er det vel???


Så jeg har innvilget meg et par timer fri fra hverdagsstress og husmortanker (jeg er jo ikke akkurat et kjerringemne i utgangspunktet!) til å bare gjøre det jeg føler for:) Lurt ikke sant?!:)


Boka jeg leser for øyeblikket er La Peregrina av Cecilia San Martin og den anbefales virkelig, spesieøt etter at man har lest de andre bøkene til denne fabelaktige forfatteren. Søte GreenGate kopper og god cappucino til er ikke så galt det heller.

Stressfri hilsen Silje Mari

1 kommentar:

  1. Viktig å kose seg og slappe av, Silje =) Men, mens du koser deg kunne du jo lest bloggen min, som jeg har oppdatert for din skyld ;) to ganger faktisk, uten at du har kommentert :o Hva skjer'a? Gleder meg til å se dere i ferbruar!! Stor klem fra Therese!!

    SvarSlett