tirsdag 6. desember 2011

Advent allerede???


Ojojoj som tia flyr! Her er vi langt uti desember, to søndager i advent er gått og jeg har ikke et eneste adventsstjerne-/adventskalenderinnlegg enda!! På tide å gjøre noe med.
Her får dere adventsstjerna mi, med nydelig utsikt over Tromsøya i bakgrunnen...hvem sier at man ikke har utsikt inne
Dalen?
Adventskalenderen i år ble noe anderledes enn jeg hadde tenkt. Grunntanken var en hvitmalt bjørkegrein med pakker hengende ned fra, men siden ting tar litt tid med meg (selv etter mye og lang planlegging) så kom jeg aldri så langt som ut i skogen.













Derimot hadde jeg dette gamle fjøsvinduet liggende på loftet, og fant ut at det kunne bli perfekt som adventskalender..
Jeg svingte hvitmalerkosten over det (ja for det var litt sån fæl gulaktig farge på det) og hang det opp på en strategisk plass på kjøkkenet. En liten englevinge for nostalgiens skyld..og VELDIG fornøyd med resultatet!
Min snille Svigermor ville bidra til pakkene, og hadde faktisk kjøpt OG pakket inn 14 gaver til hver av ungene!!! TUSEN TAKK!!!
Her snakker vi lite styr med adventskalenderen!:) Bare noen få pakker å tenke på for min del, og jeg kosa meg virkelig med det. ungene elsker forøvrig kalenderen og jeg er mektig imponert over minstemor som faktisk ikke har pakket opp noen av pakkene som ikke var dagens luke..Nysgjerrige lille flinkisen min:)
Adventskos til alle:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar