fredag 12. august 2011

Lesekroken


Jeg synes det er vanskelig å ta bilde av en hel del av et rom jeg, så det skal jeg slutte med!:) Men her har dere de foreløpige bildene av lesekroken i stua vår.

Vi har akkurat nylig skaffet oss et par lamper i denne kroken så det får jeg vise dere neste gang. Bordet hadde vi fra før da vi flyttet inn og jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor jeg kjøpte det..

og bokhylla er egen sammensetningen av den klassiske Billy:) Ingen over, ingen ved siden. Men som dere kan se så overvurderte vi vår bok-beholdning så det er rimelig skralt med bøker i noen hyller, men la oss huske på at veggen der faktisk er over tre meter bred..hehe..
Men vi jobber med saken! Nye bøker kommer stadig vekk i hus. Vi ELSKER bøker.
GOD HELG:)

5 kommentarer:

  1. Ser kjempe fint ut, Silje :) herlig! God helg! Klemmer

    SvarSlett
  2. Ser deilig ut å sette seg ned her med en god bok og feks en kopp te! =)

    SvarSlett
  3. Åhhh vil også ha lesekrok;) du må inn å lage side til folkekatalogen IKEA med ditt nye fine rom;))

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig! Da vet jeg hva juleønskene er i år da ;) Hehe!! Har problemer med å kommentere med min egen konto, så får kommentere som anomnym =) Klemmer fra Therese

    SvarSlett
  5. Det var deilig leseplass! Så virkelig avslappende ut :).

    Bokhyllen vil nok fylles etterhvert. Godt å ha plass å gjøre av de :)

    SvarSlett