torsdag 30. desember 2010

GOD JUL!

Tenk at det allerede er nyttårsaften i morgen! Tiden går så uendelig fort, og jula som vi har gledet oss til så lenge har vart i en uke allerede. Jeg liker ikke å si at den snart er over eller at den er på hell, for jeg er ikke en av dem som rydder unna julestasjet omtrent før 1. juledag er over. Jeg feirer til 13.dag jul og vil helst ha juletreet i stua så lenge som mulig! Og når vi snakker om juletre...jeg sendte min kjære og storeLillegull ut for å handle tre i år. (er jeg spikkaspennagærn??) men jeg gjorde det og skal innrømme at jeg var passe spent på resultatet..
 Slettvoll

Men da vi tok av nettingen rundt så dukket det frem den nydeligste Edelgrana i historien! Helt fantastisk nydelig tre, og når pynten kom på Lillejulaften, ja da var lykken stor her i huset:)
(jeg legger ut bilder så snart kameraet mitt dukker opp igjen- grøss og gru kameraet er borte like før det nye året skal feires!!!)
I emmlomtiden planlegger vi hvordan vi skal innrede det nye huset vårt som vi overtar 17. desember..tjohoo det er snart alså! iiik..hvordan rekke alt?

Slettvoll
  • PAKKE
  • slipe,beise og lakke stuegulv
  • Male tak i stuen og gangen
  • male soverommene
  • Bestemme seg for møbler og handle dem inn
  • Helst skifte gulv i hallen og på kjøkken
  • Pusse opp kjøkkenet
  • Bygge igjen trinnene på trappen
  • Pusse ned den ruglete muren i stua/hallen slik at den blir slett
Ja det er littegranne vi har lyst å gjøre med huset selv om det er fint fra før. Det er noe med at det skal bli vårt, og i vår stil..selv om jeg egentlig er ganske usikker på hva som er vår stil..hehe..

Vi skal i allefall ha loftstuen i en romantisk/gammeldags/hvit stil.
Hvordan det blir i stuen har vi ikke helt bestemt oss for enda, men vi er på god vei.
Mer om det senere.
Nå skal den gode rødvinen Falling Feathers nytes og julemusikk skal spilles..gooood romjul videre:)

1 kommentar:

  1. Så fint det blir me eget hus, som du kan gjøre ka du vil me... Å få god plass og ;D
    Grattis me Happylines premie forresten...

    Godt nytt år klæm!

    SvarSlett