torsdag 13. mai 2010

Omflytting og vannkokere

Vi holder enda på med omskiftingen av rommene som selvfølgelig (!) tar lengere tid enn vi trodde. I vår fantasiverden var det jo bare å flytte tingene på plass fra det ene rommet til det andre og Voilà:FÆRDIIII..men neida, sånn funker det ikke!:)
Har ikke tatt noen bilder under flyttingen for det er jo mest bare kaos og rot så jeg legger ut bilder av et par vannkokere. Vi trenger nemlig en ny siden vi nå er gått tilbake til vannkoking i kasseroller, noe som er utrolig langtekkelig..
Smågullene har fått rom sammen og sovingen går helt fint faktisk. SUKSESS der:) Idag har vi fått ryddet i lekekassene som forunderlig nok var fulle av rot som ungene ikke trenger. Så uten hjelp av ivrige barnehnder fikk jeg kastet en del skrot av type kinderegg-dilldall og ubrukelig "skjit" som bare tar plass. En mindre lekker hengestol fra Ikea er kommet opp, men Storesøster er fornøyd og synes den var veldig artig så snart hun torte å sette seg inn i den..

Ellers har det kommet opp to tallerkenhyller til bøker og en bildevegg på kontoret. Midt oppe i alt dette har vi faktisk rukket å være ute å leke, være i konfirmasjon og jeg har nådd å snekre i sammen et konfirmasjonskort! Det skal jeg legge ut bilder av i morgen ... kanskje...:)
Nå er det loppekassa for meg.
Godnatt dere:)

PS. Noen som har tips om stilige vannkokere???

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hvordan det er blitt på rommene, og håper å få se dette når jeg kommer på besøk i sommer! For det må jeg jo få til!!

    SvarSlett
  2. Det hadde vært kjempeartig Tessi:):)

    SvarSlett