tirsdag 16. mars 2010

Bestemors skatoll

Her er mitt nyeste prosjekt:) Bestemors gamle skatoll..jeg har hatt det hjemme L.E.N.G.E. men rett og slett vært litt sløv..jeg har bestemt meg for å male det hvitt utpå (tror jeg) men inni skal det blir knæsjtapet og matchende farger:)
Jeg tror det blir veeeeldig fint. Det skal stå oppe i stua mi og inneholde laptopen som nå ligger "pent" henslengt på den ene av mine oppussede puffer ved siden av stuebordet. Det blir godt med en egen plass til pc'en og på en måte en offisiell nerde-plass:D

Dere kan forresten se i forrige innlegg at den nå er grunnet..beina kan dere også såvidt skimte, men de tenkte jeg at jeg skulle bytte ut med noen litt mer snaisne bord/kommodeben..noen som har stilige bein-forslag kanskje?
Nå er det rett i loppekassa for min del.
God natt alle:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar