onsdag 13. januar 2010

Holde på julefølelsen?

I motsetning til mange andre her inne i blogglandia (har jeg skjønt etter å ha vært inne på flere blogger) så liker jeg å holde på jula så lenge som mulig. Jeg feirer helt til 13. dag jul og av og til til 20. dag jul som er idag 13. januar:) Jeg syns at jula er sååå koselig at jeg vil helst ha den i hus så lenge jeg kan og mollkose meg og spise pepperkaker, julesylte og konfektrester etter at hverdagen er begynt igjen også. Jeg fant ut at siste helga med jul, altså nært 13.dagen, så skal jeg invitere til juleavslutningsfest i årene fremover. Da vil jeg servere julas siste gourmetmåltid med vin og gode greier til. Etterpå blir det selvsagt servert det som er igjen av kaker,konfekt, julegodt mens juleplatene snurrer for siste gang den jula..hørtes ikke det litt koselig ut? Det synes i allefall jeg selv, så dermed blir det sånn fra neste jul av. Så bare forbered dere venner:D
JEg fortsetter med litt bilder fra stua mi i jula, og som dere kanskje skjønner etterhvert så har jeg lært meg med collage-laging nå nylig og er blitt veldig fan av det.Hihi..
Nå er det tid for barnehagehenting før jeg setter igang med middag og så er det instruksjon i med Taekwon-Do barna mine før jeg skal ile avgårde på koselig jentekveld:D


TUDELUUUU!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar