onsdag 2. desember 2009

En hææærlig butikk

For noen uker siden var jeg i Trondheim, min yndlingsby i Norge! Byen er fantastisk fin, koselig, lite (og da mener jeg at det er kort vei til alle deler av sentrum) og har utrooolig mange fine butikker. Min favoritt er Cornelias Hus og her er en smakebit fra trappa inn der:

De har hele butikken fyllt av godbiter fra feks. Tine K, Miljøgaarden, Housedoctor, Katvig, Sebra, og Norlie. Og i tillegg selger de gamle og antikke møbler. Hver gang jeg går inn der får jeg lyst til å kjøpe alt de har-og det er virkelig et kvalitetstegn Jeg anbefaler alle som er i Trondhim om å dra dit.

De har mange gode bruktbutikker i byen også, og man må jo bare innom..her er noen bilder fra en av dem:

Hæflig gyngestol, og vaskefatet nedenfor med stativ har jeg veeeldig lyst på..

Søte kasseroller og bokser, fat og bruksting..





2 kommentarer:

  1. Hvor er den bruktbutikken om jeg får spørre :p Har jeg ikke vært!!

    SvarSlett
  2. Hei hei :)
    Tenkte du på to bilder ved siden av hverandre eller collage-collage? Collager lager jeg på Picasa, to og to bilder ved siden av hverandre er veldig enkelt, dra bare bildet slik at de står på linje med hverandre. Du har jo også god plass på bloggen din til det, så det skulle ikke bli noe problem. Tror det er bloggeren Moseplassen som har mange fine forklaringe på akkurat slike tekninske ting :P

    SvarSlett