torsdag 1. oktober 2009

Tilbake igjen..

Da tror jeg at jeg er klar for litt hyppigere blogging igjen, men skal av erfaring ikke love noe. Men nå fikk jeg i allefall lyst å blogge litt og det er jo alltid positivt:)

Jeg har ikke vært særlig aktiv inne hos noen andre og sett heller, bare snoket innom av og til. Døgnet har ikke mange nok timer for meg-kan jeg vennligst få innført en fire eller fem timer mer??? Her skal ordnes, besøkes og koses.Det skal leses, lekes og spises (lillesøster er begynt med grøt), det skal vaskes, trenes og males, shoppes (jeg ser etter lamper, konsollbord og gulvteppe), drømmes, bakes og soves. Og på toppen av det hele skal vi få masse besøk og neste helg er det dåp..hjelp!!!

Et av prosjektene mine (som det er mange av) er stuebordet som er av teak(?) som jeg fant på Fretex i Harstad. Jeg ble superfornøyd etter at hvitmalingen kom på, og det som er toppen av kransekaka med dette bordet er at det har to klaffer under som gjør at man kan slå det ut til å bli dobbelt så bredt og helt firkantig:)

Under er det en fin liten hylle hvor jeg for øyeblikket har litt bøker og blader. I bakgrunnen ser dere Ektorpsofaene som kom langt om lenge og mine lyse sommergardiner. Disse er nå skiftet ut med noen mer høstvennlige og litt tyngre gardiner kjøpt på Kid til 2 for prisen av 1:) Hurra for KId!!!

Her er en smaksprøve, og så får dere se resten i morgen:) 

Nå er det kveldsmat for en tobarnsmor som fikk begge ungene i seng kl 8 i kveld:) :) :)

1 kommentar:

  1. Så fint det har blitt! =)Bordet vart nydelig!
    Også har du trekk på sofaen også, ikkje verst!
    Også lura e på om kanksje døgnet e litt bedre om det he 30 tima, fint og rundt tall e det å?! :)

    SvarSlett