lørdag 1. august 2009

Grønt marked

Må bare i full fart lege inn et par bilder av noen småting jeg akkurat kjøpte på Grønt Marked i byen her:) Første gang jeg har vært på det og fant meg et par skatter..hihi..dvs jeg fant lillegull et par skatter. Har store planer om minikjøkken til henne, men vil ikke kjøpe plastikgreier på butikken, vil ha ordentlige og søte ting og små skatter og dermed...

Den nederste kannen her kjøpte jeg forøvrig i Harstad på Fretex:) Elsker disse røde emaljevarene!!!

JEg skal vise dere mere av småskattene til lillegull når jeg får malt dem og satt dem på plass. Nå er det ut i sola og koooose seg.

Tudeluuuu!:)

1 kommentar:

  1. Hei du!
    Selvsagt er du velkommen:) Man må være litt frampå, hehe!
    Du kan lese litt bakover i bloggen min å se hva vi gjorde på forrige bloggtreff, da var vi hos Chatrine! Det ligger på juni, tror jeg.

    Passer 22.juni for deg?

    SvarSlett