torsdag 30. juli 2009

Må ha det, bare må ha det..


Det har vært dårlig med oppdateringer fra meg den siste tiden og dette kommer naturlig nok av alt som foregår om sommeren. Heller hjelper det ikke på bloggingen at det er nyyydelig sommervær  som ikke akkurat frister til innesitting foran dataen. Men nå fikk jeg lyst å vise dere bilder av noen småting jeg har funnet på noen butikker her i Tromsø og den tidligere nevnte nydelige interiørbutikken i Harstad som jeg tror heter Inko. Rice er blitt et av mine nye favorittmerker og bare seeee hva jeg har "fått":)

Termokopper i de skjønneste farger, picnicmatboksen som jeg har sett på på nett i tusen år men bare ikke kjøpt før nå, og de søteste små målebegre som ser ut som små bakeboller..ah, noen ting MÅ man jo bare ha ikke sant?!! Kjeleunderlagene som ser ut som puslespillbrikker var også en slik ting men de er ikke fra Rice men fra Koisol(?) eller tar jeg feil nå?:)

JIPPI HURRA OG VERDEN ER HÆRLIGERE MED FARGERIKE TING SOM GJØR EN GALD I HVERDAGEN:D

1 kommentar:

  1. Hei! Hvor kjøpte du målekoppene?? Var på Britt's jekta, og der så jeg de ikke...
    Hvor har dere kjøpt hus? Kjente ikke igjen utsikten, nemlig;) Ble nyskjerrig:)

    SvarSlett