onsdag 3. juni 2009

Badet vårt og litt kunst

Da er jeg og jentene straks på vei nordover, og gjett om jeg gleder meg til å flytte inn i nytt hus!!! Hurra! Husk å følge med på innflyttingen og inredningen av vårt nye, fine hus i Tromsø:) Jeg skal selvfølgelig blogge alt..

Uansett så tok jeg bilder av badet vårt, før vi pakket det ned. Det fikk vi pusset opp høsten 2007, på billigst mulig måte siden vi bare leier, men jeg syns det ble fint jeg:) Før var det i allefall helt grusomt! huff og huff..På veggene la vi baderomsplater og på gulvet bestemte vi oss for en klassisk mørkegrå flis som vi la på skrå for å bryte med veggene.

Vasken, skapene og benkeflaten er fra Ikea. Jeg kjøpte en kjøkkenbenktopp og kappet den i to, for de hadde ikke benker til bad som jeg hadde lyst på.Har oljet og lakket den med flere strøk for at den skal tåle fuktigheten. I speilet ser dere mine kjære kroker fra Lisbeth Dahl..og tannbørsteholderne måtte jeg bare ha. SÅ kule!!!

Den ene av de vi leide inn for å ordne badet var av den gamle skolen og skjønte seg ikke på denne nymotens vasken. Han forsto visst ikke helt poenget med å skulle ha en skål oppå benken, upraktisk og vanskelig å holde ren mente han;) Hehe..Speilet er fra den lokale leverandøren, samme med dusjdøra (som er TUSEN ganger bedre enn et trasig dusjforheng). Jeg ville beholde badekaret siden vi har barn, og da ble løsningen en slik dusjdør. Blandebatteriene både på vask og i dusjen er fra Mora.

Må bare også vise frem Lillegulls mesterverk. Hun syntes nok romdøra hennes var litt hvit og kjedelig og hadde plutselig dekorert litt selv siden mamma ikke hadde tenkt å gjøre det..

Blogges fra Nord neste gang:)

Tudeluuu

2 kommentarer:

  1. Hei...da ønsker jeg deg lykke til med flyttingen..Gleder meg til å se bildene nord fra:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Guri, må si Aila har talent for dørdekorering ;)

    SvarSlett