mandag 16. mars 2009

Fruktig helg

Har hatt en fin-fin helg med avslapning, litt ut-på-tur i nyyydelig vår-vær og masse god frukt! Det er så lett å spise frukt når man bare ordner det fint til på fat, og jammen spiser ikke lillegull masser av frukt også. Hun er glad i frukt fra før da, men når det står fremme så spiser vi jo alle mye mer. Nå står fatet oppfyllt i kjøleskapet til enhver tid (nesten i allefall), og det er såå lett å bare gå å ta seg en bit istedet for å falle for fristelsen av sjokolade og sukkertøy (noe jeg ofte gjør!).

Litt helge-blomster ble kjøpt inn lørdagen etter initiativ fra min kjære faktisk så de står og pynter opp kjøkkenbordet nå med sine nyutsprugne blomster og mange knopper som venter på å titte frem.

Greengate pleddet jeg kjøpte hos Christina på Låvebutikken har fått ta plass i sofaen sammen med noen puter og et par pledd jeg kjøpte på Kid interiør i fjor sommer, og på Småtteriet her i Surnadal var jeg innom å kjøpte bl.a. denne søte duken fra GG. Det ble selvsagt litt mer med hjem derfra for de begynner å få så utrolig mye fint inn der oppe, men det får vi ta ved en senere anledning:)

Legger også ved et bilde av Bath bokstavene mine som jeg kjøpte fra Creme de la Creme for en tid tilbake. Badesalt, footlotion og scrub'en er fra Lisbeth Dahl og kurven er jo en klassiker fra Ikea. Den skal snart få seg en liten make-over (bare jeg får tid). Er jo i full gang med såpelaging og konfirmasjonsinnbydelser om dagen..

Dette ble visst et innlegg med hummer og kanari, men det får det være av og til. Nå skal Lillegull og jeg bake boller.Det blir stas:)

Ønsker alle en strålende mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar