mandag 3. januar 2011

Jula varer helt til...

Alle snakker om hvor deilig det er å få jula ut av huset igjen, og hvor lyst og rent det er blitt..jeg er av sorten som ikke er helt ferdig med å feire enda. 20. dagen er jo ikke før om 10 dager...hehe..spørs om jeg feirer riktig så lenge, men jeg vil i allefall vise dere litt julebilder fra mitt hus. Det kommer sikkert i neste innlegg også;)


 Bestemors gamle skatoll er pyntet med blanke grantrær i glass, en diger lilla julekule og lilla telysholdere i tillegg til lykten jeg allerede har hengende over og speilet med sølvramme.

Akkurat nå er verdens beste svigermor på besøk, og lykkeligvis for oss så elsker hun å lage mat så her er det ordentlig deilige middager hver dag:) Det være seg klippfisk, lapskaus, biffgryte, hjemmelagede hvitløkskjøttboller etc. Hæli hæli:)


Mitt Julehus er plommelilla, hvitt og sølv med snøtema. Det er lilla gardiner, puter og duker, pynten er for det meste engler og snøkrystaller,istapper etc som jeg i utgangspunktet kjøpte til bryllupet vårt hvor vi hadde (som du sikkert har gjettet) snø/frost "tema". All juletrepynten er fra bryllupet og det er store og små sølvhjerter, hvite kuler som ser ut som små snøballer og frostede istapper. Jeg synes det er nydelig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar