onsdag 26. mai 2010

Vår, tralala vår..

Den deilige våren er her..gode varme dager og solfyllte kvelder som er perfekt til jobbing ute i hagen, kveldsturer, verandakos, maling av utemøbler eller hva man nå enn måtte ønske..men gjør jeg det?
NIX.
Jeg sitter inne med stengte dører og vinduer og ser på det nydelige været som er utenfor.
Øynene er røde og de k.l.ø.r, jeg nyser og hoster og harker for halsen liker heller ikke pollen..æsj så kjedelig:(
Syte syte syte kalles dette for, men jeg synes faktisk litt synd på meg selv akkurat nå. Vi har fornadringsplaner ute, vernada skal bli til platt og jeg har noen hagemøbler som trenger et seriøst godt lag med maling. Jeg har kjøpt en nydelig liten speilkommode idag, i barnestørrelse..iiiiiik så gøy, og denne trenger selvsagt også et strøk med malekosten. MEn deilige vårkvelder kan ikke brukes til det her i huset..her er det hviling av øyne og forebygging av pollenallergi.
Arg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar