lørdag 8. august 2009

hallelujaaaa!

Juhuuuu!!!
Etter 5 ukers forsinkelse kom endelig Ikea varene og vi skrudde alt opp på en kveld, dvs det var min geniale mann som skrudde alt sammen opp, mens jeg gjorde andre småting og ærender. Nå er kontoret forholdsvis på plass og sofaene pryder stua..hurra hurra hurra! Bildene kommer etterhvert..idag vil jeg heller vise dere noen nydelige inspirasjonsbilder..de gir meg en god følelse og masse inspirasjontil uteplassen og hagen. Alle bildene kommer fra det nydelige skattekammeret Zanz som ligger i Lillestrøm. For dere som ikke har vært der anbefales virkelig turen. For dere som ikke bor i området så vil jeg nesten insistere på at dere stopper i Lillestrøm på vei til Oslo, for jeg lover at dere ikke kommer til å angre...

Ha en nydelig fredagskveld:)

2 kommentarer:

  1. Hurra for IKEA :)) Gleder meg til å se:) Datoen for bloggtreffet er bestemt på 22.august! Hvis du ikke hadde fått de med deg!

    SvarSlett
  2. Gleder meg masse til å komme å se :D Hurra!

    SvarSlett