fredag 24. juli 2009

Furuskap prosjekt

Jeg holder enda på med mitt furuskap-prosjekt, og det tar lang tid fordi vi har hatt besøk, er borte diverse helger og så fant vi plutselig ut at vi skulle på impulscampingtur til Sverige..og der var det MANGE loppis og bruktbutikker! Åh jeg holdt på å gå i spinn og campingvogna fylte jeg og venninnen min før vi skulle hjem med alskens kupp og skatter fra Söta Bror:)
Bare gled dere til neste innlegg:) hihiii..Det er oghså grunnen til at det lenge har vært stille her hos meg.
Skapet trengte to strøk med kvistlakk, et strøk grunning og to eller var det tre strøk med hvit maling for å bli slik jeg ville ha det, og som dere ser er det ikke helt ferdig enda. Hyllene er under maling (vi hadde liten plass i garasjen) og skapdørene står til tørk. Men det blir gøy når det blir ferdig for det er utrolig mye finere nå enn da jeg kjøpte det på midten av 90-tallet:)



1 kommentar:

  1. Æ vil også til Sverige for å hamstre skatta... Takk for slagstipset. Må tilbake dit til høsten skjønne æ ;) Greit å ha landsstedet like i nærheten. E du godt kjent i området?
    God helg!

    SvarSlett