mandag 4. mai 2009

Bomull i hodet?

Da er jeg på plass igjen og skal prøve å få til litt blogging innimellom.Må bare passe på å ta meg tia når lillesøster sover.Det har vært to deilige uker med nyfødt baby i hus, men det er mange småting med slikt som jeg har glemt allerede, men som nå dukker opp igjen.Jeg hadde for eksempel glemt hvor døsig man faktisk blir-man går i bommulståke hele dagen.Klokka går og man klarer ikke riktig helt å følge med..heldigvis har jeg en fantastisk mann som ordner og steller for meg.Det er gull verdt!

Man får utrolig mye fine blomster etter en slik begivenhet. Nydelige små oppmerksomheter man blir sååå glad av:) 

Denne søte kassen med nydelige lilla blomster (jeg har ikke peiling på blomster og navn og sånn..) fikk vi hos kollegaene mine.  Nå står de ute på verandaen under tak og koser seg etter at jeg oppdaget at kassen ikke tåler styrtregn så godt..

Vi har en god nabo som alltid husker bursdager og merkedager som dukket opp med denne fine kreasjonen:)

Denne fikk jeg og bare jeg fra min kjære. Skikkelig søt, og det rosa vannet var liksom prikken over i'en:) Nydelig!

En svææær dekorasjon i skål fra ektemannens kollegaer. Tusen takk alle sammen!!!

Det er utrolig hvor fort en dag kan gå, og jeg planlegger masse jeg skal gjøre og få unna og få gjort..men jeg står opp og plutselig er det middag og plutselig er det leggetid. Jeg skjønner ikke hvor tia blir av.

2 kommentarer:

  1. Så koselig med ei lita jente da!!! Så søt...
    Lykke til og ha noen gode dager med den lille-

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  2. Hei du...
    takk for kommentar inne hos meg=)
    Gratulerer så mye med den lille..Så herlig...Har så lyst på en liten en til jeg og...spesielt når jeg ser slike nye nydelige...åååå...man blir jo helt syk etter dem vettu...
    Jeg var en tur innom en klesbutikk i dag og så så mye fint til små jenter...moten har virkelig forandret seg på 5 år...alt er så mye morsommere nå liksom...så kule mønstere og farger...jeg hadde gått bananas....
    Håper dagene er fine og at du nyter blomster og tilværelsen..Snakkes sikkert igjen.
    Ha en fin kveld=)
    Drops som droppet innom deg=)

    SvarSlett