søndag 19. april 2009

En kreativ dag

Idag har jeg sovet en god og lang ettermiddagsdupp samtidig med Lillegull, men etterpå det har jeg vært KREATIV:) Det er kjempemorsomt når man får gjort så mye på en dag av kreative ting! 

Et konfirmasjonskort til husboinns gu'datter

og et annet kort jeg bare fikk lyst å lage

Her er Konfirmasjonsinnbydelsen jeg har snakket om tidligere som jeg har laget 35 eksemplarer av til mitt søskenbarns konfirmasjon. Fikk melding fra henne om at de var "Dritstili'!!!" så da er jeg fornøyd med innsatsen der også:)

Jeg er aldeles amatør med symaskin og alt som hører med, men etter litt om og men klarte jeg å sy sengesett av et stoff jeg har hatt liggende en stund. Ja jeg vet at sengesett er av det enkleste i verden (?) å sy, men jeg syr meget lite selv om jeg har planer om å bli flink en gang..jeg ble i allefall fornøyd med sengesettet til Lillegull og hun syns det var fine farger:)Til slutt slenger jeg med et bilde av den nyeste kakeboksen min som bare kostet meg 30 kroner på en bruktbutikk.Hurra!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det er så deilig å ha kreative dager. Flotte kort!

    SvarSlett