onsdag 4. februar 2009

Tusen Takk Christina!!!











Disse nydelige tingene fikk jeg fra Låvebutikken her om dagen. Dvs, jeg FIKK dem jo ikke, men de kom til meg i posten, og gjett om jeg var glad!?! Teppet fra Greengate er bare helt nydelig og det har jeg vært på jakt etter leeeenge, og bladet er jo bare noe vi alle, landstil/shabbychick-elskere MÅ ha-ikke sant?! Som en liten gave fra Christina selv hadde hun lagt med et nydelig lite hjerte tredd med perler.. jeg sier det igjen: TUSEN TAKK!!!
Jeg sitter å drømmer meg vekk i "Jeanne d'arc living"bladet og planlegger min neste tur til Trondheim og hva som må bli med meg hjem da..jeg tror jeg må reise alene for å få plass;) Planene er mange og ikke rent små heller. Dessuten håper jeg å snuble over en skikkelig godbit av en bruktbutikk eller kanskje til og med et loppemarked? Det hadde vært noe det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar