fredag 20. februar 2009

Perlehjerter og småting fra kjøkkenet

Jeg har begynt på noen nye prosjekter, og dette ene prosjektet er jeg veldig fornøyd med:) Det er disse nydelige små hjertene med perler på..Disse vil jeg lage endel av og det er mulighet for å få tak på om noen skulle være interesserte:) 


Det var desverre vanskelig å få tatt ordentlige bilder uten skygger, men håper dere klarer å se dem godt likevel..

Litt nytt fra kjøkkenet mitt. Var på litt småshopping her om dagen og fant denne nydelige glassklokken til bare 129,- og puttet rett og slett en liten engel inni som jeg fikk i gave fra Creme de la Creme da jeg bestilte noen småsaker der:) Lysene pakket jeg inn slik en søvnløs natt og ble ganske fornøyd med resultatet selv om det ikke er det fineste papiret..det er ikke håndlaget for å si det sånn, men kommer rett fra printeren min...

Det har blitt en del brett og severingsbrett siste året og her er to av dem. Det ene står som dere ser på kjøkkenbenken og det andre på kjøkkenbordet med litt pynt oppi (ja det er julekuler, men de er så blanke og fine at de får stå enda). Jeg bare elsker tulipaner, helst de hvite men disse fikk jeg hos naboen i forsinket bursdagsgave og de er jo nydelige, sarte rosa..Speiluroen henger i vinduet på kjøkkenverandadøren.

2 kommentarer:

  1. Hei! Her hadde du mykkje fint! Mye perfekt home også! Drev med det en stund jeg også!
    Ha ei nydelig helg!

    SvarSlett
  2. Så masse fint du viser fram! Kommer nok innom igjen her. Ha en flott helg!

    SvarSlett