mandag 9. februar 2009

Erik Bagger : I love you

På morsdagen var min kjære allerede dratt på Taekwon-Do mesterskap da jeg sto opp (han satt på bussen som gikk omtrent før det var blitt morgen-mens jeg ikke trengte å dra før 0930..Hurra!), så jeg hadde en stille stund for meg selv før Lillegull våknet og her ser dere hva jeg gjorde med den...

Jeg kosa meg med Vakre Hjem og Interiør  og nypresset kaffe fra en av mine (våre) kjære Erik Bagger kopper som vi fikk i bryllupsgave. Jeg synes bare de koppene og glassene er helt hærlige! De er stilrene og sinnsykt fine, og uansett når jeg setter dem frem så får jeg skryt for de fine koppene! Nå har jeg begynt å samle på glassene med stålring som hører til og har fått fire av dem til nå. Cognacglassene skal også i hus etterhvert. Jeg syns det er så fint å ha samme glass som kopper når det skal dekkes på til flere som drikker forskjellige ting. Legger inn litt bilder av de nydelige glassene i serien også.




Vi fikk også denne brødbollen i gave:


Og nå lurer jeg på å kjøpe meg snacksboller som passer til. Enten samme som brødbollene eller disse som glir rett inn sammen med kopper og glass.

2 kommentarer:

  1. Hei Silje!
    Jeg deler din interesse for interiør, og kan sitte med diverse blader og på nettet i timesvis om jeg har tid og mulighet...Og Erik Bagger; YES YES YES! Vet du om de har serier fra han på AMFI Surnadal?Du har vel sett denne?

    http://www.glassoginterior.no/default.pl?showPage=238

    Og denne kjenner du sikkert? www.landstil.no
    Stamkunde :-)

    SvarSlett
  2. glass og interiørsiden har jeg ikke sett,men landstil har fått noen bestillinger fra meg. I surnadal finn du ikke erik bagger, men kitch'n i trondheim har utvalg i allefall:)
    takk for gode tips:)

    SvarSlett