torsdag 5. februar 2009

En Piketitter-Hurra!

Denne nydelige piketitteren har jeg nå bestilt fra Zanz og gjett om jeg gleder meg til den kommer hjem til meg!!! Jeg har lett på Finn, bruktmarkeder osv, men finner ikke liksom akkurat den jeg vil ha. Denne er helt "close" og jeg klarer ikke vente lengere så nå er den på vei. Jeg har forøvrig funnet et par piketittere på forskjellige plasser på nettet, men de er av så fint og blankt, mørkt tre at jeg ikke helt klarte å se for meg at jeg skulle kunne male dem akkurat slik jeg ønsker..Det er mye snirklinger og pirkarbeid og jeg er en utålmodig sjel.Jeg vet det er litt av sjarmen å gjøre det selv, og jeg liker egentlig å holde på med gamle bruktfunn, men akkurat denne tingen vil jeg skal være superduper fin..og det er jo denne fra Zanz:) 

Skal lage et "Velkommen til verden" kort til mitt søskenbarns nyfødte barn, så det blir min lille kosestund idag før jobben venter kl 15. Har krøpet til korset og blitt 50% sykemeldt så jobber bare halv dag idag. Jeg lider visstnok under "Flink-pike" syndromet og hadde ikke særlig lyst å dra til legen og be om sykemelding, men etter råd fra jordmor, jobbkollegaer (som må vekke meg når matpausen er over omtrent) og min kjære så har jeg altså gjort det nå, og det kjennes faktisk litt godt-det skal jeg innrømme. Jeg behøver mere søvn og tid til å slappe av og få opp energien.

Men nå er det lunsjtid og siden kortlaging!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar